Εβδομάδα «Μάντεψε τι κάνω τα βράδυα»

c

"Εσείς δηλαδή με τι τη βρίσκεται αυτές τις ημέρες;"

Ε λοιπόν ναι! Το «Η ζωή μόνο έτσι ειν’ ωραία» ξεκινάει πορεία προς το λαό με αίτημα να μάθει πως ακριβώς περνάτε τα βράδυα σας με όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, ισοπεδώντας όλα τα ταμπού. Απαιτούμε να ξέρουμε ποιος σας κρατάει συντροφιά τις νύχτες: είναι άντρας ή γύναίκα, Έλληνας ή ξένος, μοντέρνος ή κλασσικός, μαζικός ή ελιτιστής ή μήπως είναι παραπάνω από ένας; Και επιπλέον: σας αρέσει; τον/την συστήνετε στους υπόλοιπους; Κι επειδή άρχισα να καταλαβαίνω που πηγαίνει το βρομερό μυαλό σας, εξηγούμαι:

Κάθε αναγνώστης αυτής εδώ της στήλης καλείται να μοιραστεί με τους υπόλοιπους:

  • Ποιο συγγραφέα/βιβλίο διαβάζει αυτή την εποχή.
  • ή ποιο μουσική ακούει.
  • ή ποια ταινία/θέατρο/συναυλία/έκθεση είδε και του άρεσε.
  • ή όλα τα παραπάνω.

με λίγα λόγια τι ομορφαίνει αυτή την περίοδο τη δική του ζωή.

Και όλα επιτρέπονται! Καλομοίρα ή Δεληβοριάς; Harry Potter ή Κούντερα; Σύγχρονος Ελληνικός Κινηματογράφος ή Woody Allen; James Bond κανείς; εμείς δεν κρίνουμε, να μάθουμε θέλουμε και να συζητήσουμε, γιατί αγαπητοί μου «Η ζωή μόνο έτσι ειν’ ωραία!».

Ευκαιρία να τη σκαπουλάρετε δεν έχετε: «κλικ» στο άρθρο «Μάντεψε τι κάνω τα βράδυα» λοιπόν, «σκρολάρετε» κάτω και αρχίστε να «πληκτρολογείτε» άμεσα εκεί που γράφει «ΣΧΟΛΙΟ». Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένα εφάνταστο όνομα, τίποτε άλλο (ούτε email ούτε τίποτα). ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ: τι άλλο θέλετε;

Ο Belbo δεσμεύεται να «εκτεθεί» πρώτος!

29 responses to “Εβδομάδα «Μάντεψε τι κάνω τα βράδυα»

  1. Λοιπόν κάνω την αρχή:

    Διαβάζω: «ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΟ ΡΙΠΛΕΙ», αστυνομικό της Patricia Highsmith από τις εκδόσεις Άγρα. Δε με τρελαίνει, ότι έχω διαβάσει από Highsmith δεν μου άρεσε ιδιαίτερα πλην τα «Δύο πρόσωπα του Ιανουαρίου» που είχε ωραία Ελληνικό θέμα (Ύδρα!). Δεν το συστήνω ιδιαίτερα, πέρα από την ωραία ατμόσφαιρα.

    Ακούω: «MILES DAVIS AT NEWPORT 1958» (μιας και πήγα στο Half Note τελευταία και ξύπνησε πάλι ο Jazz δίσκος μέσα μου). ΦΟΒΕΡΟ δισκάκι, η καλύτερη χρονιά της Jazz με διαφορά, ήχος μοντέρνος αλλά όχι τόσο πολύ που να γίνεται εχθρικός προς τα αυτιά του ακροατή. Το σύνολο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ: Miles Davis, John Coltrane, Bill Evans, Cannonball Adderley. Ακούω επίσης και λίγο CHARLATANS (Best) που και που.

    Ταινίες: προσπαθώ να δω τον περσινό JAMES BOND αλλά δεν το έχω τελειώσει: μου φαίνεται πολύ καλό! Είδα τον Woody Allen («VICKY CHRISTINA BARCELONA») που δεν με ενθουσιάσε…

    Εσείς;

  2. Καλησπέρα σας!
    1. Αυτό τη βδομάδα διαβάζω το τελευταίο βιβλίο του Παναγιώτη Χατζημωυσιάδη » Το παραμύθι του ύπνου», εκδόσεις Μεταίχμιο. Ο συγγραφέας είναι και φίλος blogger, και είχα πάει στην παρουσίαση του βιβλίου την Παρασκευή, οπότε και το αγόρασα! Με τράβηξε απευθείας, το συστήνω ανεπιφύλαχτα.
    2. Συνεχίζοντας την μελαγχολική διάθεση, ακούω Beirout και Μόνικα (θα τα βρείτε και στο Blog μου), αλλά και French Playground, γιατί ως γνωστόν είμαι και λίγο ανισόρροπη!
    3. Σήμερα το βράδυ θα πάω στην πρεμιέρα του «Ο Ηλίας του 16ου» μιας και είναι φίλη μια από τις ηθοποιούς και πάω κυρίως για ηθική συμπαράσταση, ενώ αύριο θα πάω στο Εθνικό «Το ημέρωμα της Στρίγγλας», πάλι για να δω φίλο που παίζει! Μπαλόνι το κοσμικόν!
    4. Την Πέμπτη θα πάω στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Έχω κλεισει ραντεβού εκεί με ένα φίλο (άρα έχω δεσμευτεί οτι θα πάω) για να δω την έκθεση «Από τον Tiziano στον Pietro da Cortona:
    το Ιερό, ο Μύθος, η Ποίηση…»
    Θα σας πω για όλα τις εντυπώσεις μου

  3. Καλησπέρα.
    Διαβάζω το «Η μοναξιά της ασφάλτου» του φίλου Δημήτρη Μαμαλούκα. Τα προηγούμενά του μου άρεσαν πολύ.

    Ακούω πολύ ραδιόφωνο (radiocasbah. blogspot).
    Αυτόν τον καιρό ακούω κομμάτια του Ludovico Einaudi, που «ανακάλυψα» πρόσφατα. Ενδιάμεσα ξαναγυρνώ σε αγαπημένα ακούσματα.

    Έκθεση είδα προ ημερών του Κούντελκα, στο Νέο Μουσείο Μπενάκη. Γλυκιά μελαγχολία στους τσιγγάνους του, πάγωμα στις εικόνες της εξέγερσης και του χρόνου. Έχει χιούμορ εκτός της διεισδυτικής ματιάς του.

    Υ.Γ.Μα δεν σας αρέσει ο Ρίπλεϊ?

  4. καλέ διαγώνισμα εν όψει!
    πάω για λίγη ξεκούραση και θα επανέλθω φρέσκια…
    ζβουουουπ….

  5. ζβουουουπ…έφτασα!
    έχουμε και λέμε…
    1.τον τελευταίο καιρό πετάω από βιβλίο σε βιβλίο, πράγμα που ποτέ δεν τόχω ξανακάνει! μάζεψα και μάζεψα, μ’ έχει πιάσει αχορτασιά μεγάλη. τώρα διαβάζω το τελευταίο του Γιώργου Δουατζή «μη φεύγετε κύριε Ευχέτη», έτσι λέγεται…είμαι λίγο στην αρχή και ακόμη ούτε ξετρελλάθηκα, ούτε και το απορρίπτω, θα δείξει…
    2. μουσική, ξέθαψα μετά από χρόνια πούχα να τ’ ακούσω την πορνογραφία του χατζηδάκι και την ακούω σαν τρελή!ειδικά το άσμα για την σαπφέτ
    νοτερό κοντεύω να το δω στον ύπνο μου! είναι και η φωνάρα της γλυκιάς της νοταρά που ακούγεται και με τρελαίνει, δεν συζητώ για τους στίχους του φίλου του δαβαράκη…συγχρόνως ξεσκίζω και λίγη amy winehouse παρέα με Monica (avatar) και γενικά διάφορα, ανάλογα με την στιγμή.
    3.λατρεύω το θέατρο και προσπαθώ να εκδράμω όσο πιο τακτικά μπορώ εις κλεινόν άστυ, να τώρα την Πέμπτη θα πάω στις 8 γυναίκες στην Πειραιώς 260 του Ρομπέρ Τομά σε σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου, οι δε γυναίκες είναι επί σκηνής 8 άνδρες, μ’ εξιτάρει η ιδέα κι έβγαλα έγκαιρα εισητήρια γιατί δεν θάναι και για πολύ. υπόσχομαι ανάρτηση φίλε μπέλμπο, όχι σαν την γκράχαμ…
    κινηματογράφο δεν πολυπηγαίνω τα τελευταία χρόνια, δεν ξέρω γιατί, κάπως τον καλύπτω με ντιβιντιά και νοβα..κάτι γίνεται, τώρα τελευταία σερφάρω και στον κούλογλου στην τηλεόραση χωρίς σύνορα και κάτι βλέπω…κάπως έτσι.
    για να δω, το κάλυψα το θέμα ή…
    νομίζω κάτι είπαμε για τις…ανησυχίες μας!
    καλό βράδυ!!!

  6. Μπονσουαρ!Κομα σαβά Μπον-Μπον! Ζε σουι ιν ποσζισιον ντιφισιλ πασκε…

    1. Διαβάζω μόνο τη σπάλα και τον καφέ (τα ζώδια τα διαβαζα μικρός, τώρα τα γράμματα με πονάνε στα μάτια, δηλ. γ@μ@τ@ τ@ γρ@μμ@τ@…. Ο λα λα κιε πριμιτιφ!

    2. Ακούω φωνές, γενικά, κυρίως όμως προς εμέ, και δια τούτο απορώ! Προσπαθεί κανείς να επικοινωνήσει; Α! Ματαιοπονεί… [ενίοτε ακούω και κάτι συρίγματα στον αέρα, νομίζω είναι ένα φάντασμα πάνω από την Ευρώπη… θα σας γελάσω. Ε πορκουα πα; ]

    3. Τον τελευταίο καιρό εκτίθεμαι διαρκώς, ενώ το προηγούμενο διάστημα δεν με ενδιέφερε γενικά η έκθεση. Σινεμά δεν έχει στο νησί, θέατρο δεν έχει στο νησί, γκαλερί δεν έχει στο νησί, γιαυτό και δεν έρχομαι Αθήνα… Μοντιέ, λα σιβιλασιόν ε λα μορτ…

    4. Χαίρομαι που είμαι στην παρέα σας, παρακαλώ δεχτείτε το σαν …απολογία.

    Ορεβουαρ!

  7. Μπαλονάκι
    γεμάτο πρόγραμμα με ωραίες αναζητήσεις, εύγε! Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι Beirut (ούτε που τους είχα πάρει χαμπάρι και είναι πολύ καλοί! θα ψάξω τη δισκογραφία τους). Για το Κυκλαδίτικης ετοιμάζομαι κι εγώ: φαίνεται ενδιαφέρον και σπάστικα επίσης που έχασα τη συλλογή Κωστάκη πριν από 2 μήνες οπότε στον Τιτσιάνο θα πάω στα σίγουρα. Έχω ακούσει και καλά λόγια για μια έκθεση που έχουν για τη ζωή στην αρχαία Ελλάδα, ψάξτο και πες μας!

    Αγαπητή Ρενάτα:
    πρώτα απ’ όλα καλωσήρθατε, ελπίζουμε να σας βλέπουμε συχνά-πυκνά! Τον Κουντέλκα τον είδα κι εγώ και ήταν πολύ καλός συμφωνώ. Το χιούμορ δεν το έπιασα για να είμαι ειλικρινής, αλλά μου άρεσε πολύ το κομμάτι με την εισβολή στην Τσεχοσλοβακία, καθώς και οι φωτογραφίες από την Ελλάδα που είχε σκόρπια εδώ κι εκεί. Τραβάω κι εγώ Ασπρόμαυρο, οπότε γενικά με ενδιαφέρει οτιδήποτε παρουσιάζετε σε αυτό το μέσο! Ελπίζω να προλάβατε και τον Κουν στο Μπενάκη, αν όχι χάσατε. Ο Ρίπλευ δεν μου αρέσει (και τον έχω διαβάσει σε Ελληνικά και Αγγλικά) και γενικότερα η Highsmith δεν μου αρέσει (εκτός από τα «Δύο πρόσωπα του Ιανουαρίου»), φιλικά,

  8. Αγαπητή Anepidoti,
    Μου δώσατε ιδέα με το Χατζιδάκη, έχω καιρό να τον ξεσκονίσω, θα μπει και στο δικό μου playlist! Συμφωνώ και για Winehouse. Να το δω και να μην το πιστέψω για το θεατρικό, περιμένω ανάρτηση (τελευταίο το έχουμε ρήξει λίγο στο σορλολόπ νόμίζω!) και αν αξίζει σφηρίξτε το μιας και ψάχνω για θεατρικούς προορισμούς εν όψει Χριστουγέννων. Το καλύψατε, αν θυμηθείτε και κάτι άλλο πάντως εδώ είμαστε!

    Συκοφάγε, κι εμείς σας δεχόμαστε έτσι ακριβώς όπως είστε 🙂

  9. Ο Beirut, αγαπητέ! Μόνος του είναι!
    Πω, πω, πόσα έχει να σας πει το κοσμικόν μπαλόνι….εις αύριον τα σπουδαία!

  10. psaxno gia kati kalitero…

  11. Μπαλονάκι, αναμένωμεν με ανυπομονησία!

    Παλιόσκυλο: οι ιδέες που βλέπετε εδώ βοηθούν καθόλου; φιλικά,

  12. Έχετε δίκιο περί χιούμορ. Διευκρινίζω λοιπόν.

    Στο τέλος της έκθεσης είχε κάποιο χειρόγραφό του , όπου απαντάει σε μια συνέντευξη ιδιότυπη, σχετικά με τις εμμονές του αλλά και την προσωπική μου ζωή.
    Π.χ. όταν τον ρωτούν γιατί δεν παντρεύτηκε, απαντά: η γυναίκα δεν παντρεύεται μόνο εμένα, αλλά έχει ένα σετ στο μυαλό της(σπίτι, κοιν κατάσταση κλπ). Εμένα μου αρκεί ένα ποτήρι γάλα, ένα μήλο, μια βροχερή μέρα με ένα σκύλο ει δυνατόν για να ΄μαι ευτυχισμένος.

    Εξάλλου για να γυρίσει τη χώρα μας με ΚΤΕΛ, αναντίρρητα έχει χιούμορ. Κι υπομονήή΄…

    Συγγνώμη, αν έγινα κουραστική.

  13. Γεια σας!

    Εδώ και λίγες μέρες, θυμήθηκα ξανά πως η ζωή μόνο έτσι είναι ωραία! Για το λόγο αυτό συνεχίζω το «Ξενοδοχείο Νέο Χάμσαϊρ» του John Irving που το ειχα παρατημένο στα μισά περίπου για ενάμιση χρόνο, όχι γιατι δεν ήταν καλό, αλλά γιατί απλά δεν προλάβαινα.

    Από μουσική, τον τελευταίο καιρό μου αρέσει να ταξιδεύω στα παιδικά μου χρόνια, γι’αυτό και ακούω τα τραγούδια της Λιλιπούπολης (μουσική Χατζηδάκη), καθώς και το παραμύθι «ο Μορμόλης» (μουσική Γ. Σπανού).

    Από την τελευταία ταινία που είδα έχει ήδη περάσει περίπου ένας μήνας. Ήταν το «Vicky Cristina Barcelona» του Woody Allen, η οποία μου άρεσε αρκετά έως πολύ.

    Σε ό,τι αφορά θέατρα – εκθέσεις – συναυλίες, πρόκειται συντομότατα να οργανωθώ, με τη βοήθεια και των δικών σας προτάσεων!

  14. ΝΑΙ βρε belbo!
    γιαυτο περναω απο δω!

  15. Ρενάτα,
    Δεν γίνατε καθόλου κουραστική, το αντίθετο! Το κομμάτι αυτό με τα χειρόγραφα το προσπέρασα, οπότε δυστυχώς έχασα νομίζω…

    Χριστίνα,
    «Hotel New Hampshire» έχω δει την ταινία, μετράει; Είναι μια παλιά ταινία της δεκαετίας του ’80 με Rob Lowe & Demi Moore αν θυμάμαι καλά. Κι εσείς με το Χατζιδάκη όπως η φίλη μας η Ανεπίδωτη; «Vicky Christina Barcelona»: Woody Allen είναι αυτός δεν μπορώ να πω όχι, αλλά μου φάνηκε λίγο ότι αναπαράγει στερεότυπα (ο απελευθερωμένος καλλιτέχνης, η συντηρητική, ο κολλημένος Γιάπης) και αντιπαθώ τα στερεότυπα, αλλά Woody Allen είναι αυτός, ότι και να έχω δει μου αρέσει… Ετοιμάζουμε αναλυτικά για το τι έρχετε για Εκθέσεις, παραμείνατε συντονισμένη και να μας γράφετε συχνά ε!

    Παλιόσκυλο, χαίρομαι πολύ!

    Καλά ε, μου δίνετε όλοι κάτι φοβερές ιδέες!

  16. Με την καινούργια μου εκπομπή που ετοιμάζω, ούτε να …πεθάνω δεν προλαβαίνω…

    Τηνπολύ καλησπέρα μου.

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  17. Vloutis, καλή επιτυχία σε ότι κάνετε!

  18. καλησπέρα,

    αυτή την περίοδο διαβάζω το βιβλίο της ιρλανδέζας Ανν Ενράιτ «Η συγκέντρωση». Μέχρι στιγμής θεωρώ ότι έχει ενδιαφέρον.

    Από μουσική ακούω ότι έχει να κάνει με τη βρετανική ροκ σκηνή και τη μοναδική ταινία που είδα φέτος στον κινηματογράφο ήταν του Γουντι Αλεν και η οποία αν εξαιρέσεις την ερμηνεία της Ρεμπέκας Χολ ήταν μια μέτρια ταινία σε σχέση πάντα με παλαιότερες ταινίες του.

    Από εκθέσεις έχω πάει στο Μουσείο Μπενάκη του Κουντέλκα και του Κουν καθώς και στην εθνική πινακοθήκη στην έκθεση που αφορούσε στον Γκόγια. Θα ήθελα να πάω και το προσπαθώ για την εκθεση στο μουσειο κυκλαδίτικης τέχνης όπως και στην έκθεση που φιλοξενείται στο μεγαρο μουσικής.

  19. Αγαπητή Kali,
    Είμαι κι εγώ οπαδός της Βρετανικής σκηνής οπότε θα τα λέμε συχνότερα! Μεγάλη πέραση έχει ο Κουντέλκα τελικά, έπρεπε να αναφερθούμε εκτενέστερα. Για το Κυκλαδίτικης αναμένωμεν ενημέρωση από Μπαλονάκι μετά από χθεσινή επίσκεψη, μείνετε συντονισμένη και να μας γράφετε συχνότερα! φιλικά,

  20. ναι ναι, κάνε όνειρα…μου το άλλαξαν το ραντεβού γαμώτο…Belbo πάμε παρέα; Δεν εμπιστεύομαι πια κανέναν άλλο για παρέα!

  21. Belbo, μπαλονι

    Τσα! Ακούτε, οι επιλογές σας δε με ενθουσιάζουν… αλλά με ενθουσιάζει η παρέα σας…. Λοιποοοοοοοον; Με θέτε, με θέτε; να κατέβω; [να ζήσω ή να πεθάνω; σε ένα φλαμένγκο απάνω, μαααααατια μου!]

  22. το ‘πα εγώ ότι μάλλον κάνω μ#$^#^% και κάνω ανοιχτές προτάσεις στον Belbo, αλλά ήταν πιά αργά! Είχα ήδη πατήσει το κουμπί «Υποβολή»
    Αυτό ακριβώς φοβόμουν…ότι θα πλακώσουν και ανεπιθύμητοι στο ραντεβουδάκι…
    Να κάτσεις εκεί που κάθεσαι Συκοφάγε! Μη δεις να ξεμοναχιάζω έναν άνθρωπο, από κοντά και συ!
    Πω, πω, πω!!!

  23. @ Μπαλόνι,

    νταξει, ρε νταξ…. Θα το σκίσω το εισιτηριάκι που ‘βγαλα… ;(

    Ή μάλλον ,όχι, θα το ανταλλάξω, ναι, με άλλο…

    Θα πάαααω στην ζούγκλα με τον Ταρζαααααν ,
    θα την περνάωωωω φίιιιιιιναααα! 😉

    Υ.Γ. Εκλεκτέ, οικοδεσπότα! Φίλε εκ των φιλτάτων, αγαπητέ κ.κ. Belbo. Hθελα πολύ να έλθω, πλην όμως, φευ! Δέχομαι εμπάργκο!

    Αχ, η μεν σαρξ πρόθυμη… το δε πνεύμα ασθενές…

    Δεν πειράζει… Μίαν ετέραν φοράν, που δε θα έχετε το Φαν(ατικό) κλαμπ,μαζί σας… Μπον βουαγιάζ αβεκ πλεζίρ! 😀

  24. να το σκίσεις ρε…και να κάτσεις στο νησί σου!
    και ακόμα καλύτερα να πας στη ζούγκλα με τον Ταρζαν, να σε φάνε τ’αγρια θηρία!
    Belbo, συγγνώμη για αυτή την παρεμβολή, δεν θα ξανασυμβεί, το υπόσχομαι, τουλάχιστον για μένα εγγυώμαι!
    Πως θα σας βρω αγαπητέ;; Θα έχετε αυτή τη κόμμωση; Θα φοράτε τα γκρί σας;;
    Θα σας περιμένω στην είσοδο. Δεν θα με χάσετε!
    Ξεχωρίζω!

  25. Αγαπητό Μπαλονάκι,

    Να σταματήσει αυτός ο μύθος με τα γκρι τον οποίο δόλια καλιεργεί ο Συκοφάγος. Είναι εμφανές ότι ο Belbo απεικονίζεται σε ασπρόμαυρη αρτιστίκ φωτογραφία και ότι δεν είναι όλος γκρίζος όπως διαδίδει υπογείως το πτηνόν. Ραντεβού στην είσοδο λοιπόν, θα έχω φροντίσει εν τω μεταξύ να ρίξω «ξόβεργες» σε ολόκληρο το γύρο χώρο ώστε να παγιδευτεί και να μη μπορέσει να μας προσεγγίσει το πετούμενο, φιλικά,

  26. Χαιρετώ και υποβάλλω τα σέβη μου. Ημι-απαντώ στο προκλητικό ερώτημα:

    Ως ψυχοπαθής της ανάγνωσης δεν περιορίζομαι στο ένα βιβλίο, αλλά σε περισσότερα. Όμως η δυάδα που με έχει κερδίσει τα τελευταία 24ωρα είναι:

    Βικτόρ Σερζ – Ιστορία ενός επαναστάτη
    Ενρίκε Βίλα – Μάτας – Το Παρίσι δεν τελειώνει ποτέ

    από 2 διαφορετικούς κοσμοπολίτες κοσμογυρισμένους αλλα ουδέποτε επαναπαυμένους

    Μουσική υπόκρουση, Michael Nyman – Wonderland, M83 – Before the dawn fades us. Παλαιότεροι, αλλά πάντα ταιριαστοί με αναγνώσεις.

  27. My dear Belbo

    Συμμετέχω κι εγώ στο δημοψήφισμα που διενεργείς με σκοπό την αναβάθμιση και περαιτέρω εξέλιξη της ήδη διαστημικά εξελιγμένης ‘’νεοελληνικής’’ κουλτούρας της ποδοσφαιρο*σκυλομπουζουκο*λαζοπουλο*starτσανελο*παπαχελο*σεμινοδιγενη*ζουγκλο*εφραιμο* – καφρίλας του 4Χ4 (ουφ ανάσα).

    -Ακούω μόνο συνθέσεις Καρβέλλα (δεν βλέπω) ενίοτε και Φοίβου.
    -Βλεπω μόνο Πάνια (δεν ακούω). Επίσης τρελαίνομαι με την ‘’ξεκαρδιστική’’ σειρά FRIENDS μπππρρρρρρ…
    -Διαβάζω μόνο αξιόπιστα και έγκυρα έντυπα όπως Espresso, Πίστα, και όλες τις πολιτικοαθλητικοθεραπευτικές φυλλάδες.
    -Από θέατρο προτιμώ Βουλή. Επίσης δεν χάνω με τίποτα συμμετοχές μελών του θιάσου σε κρασοουζοσυνεστιάσεις με άλλα ‘’κομμάτια του σκύλου’’.

    Μετά την ελάχιστη εισαγωγή απαντώ με μια σχετική αφέλεια:

    Κοντεύω: Denis Guedj – Το Θεώρημα Του Παπαγάλου
    Winamp: Glasvegas – A Snowflake fell (And It Felt Like A Kiss)
    Σινεμά: – (αναμένω τον ‘’Μαχαιροβγάλτη’’ του Οικονομίδη μάλλον του χρόνου)

    ΥΓ: Μήπως το μόνο μέρος που δεν βλέπουμε τη μάπα του ΄΄γλυκούλη’’ είναι οι οικολογικές σακούλες των supermarket? Τι κρίμα…

    Cutglass

  28. Pandoxeio,
    Φαντάζομαι ότι θα υπάρξει αναλυτική παρουσίαση των βιβλίων που αναφέρατε στο βλογ σας, οπότε αναμένω να τη διαβάσω. Ο Michael Nyman είναι αγαπημένος συνθέτης και συμφωνώ ότι ταιριάζει με διάβασμα.

    Cutglass,
    Συμφωνώ στα περισσότερα απ’ όσα αναφέρατε, πλην του Παπαχελά τον οποίο συμπαθώ ιδιαίτερα και θεωρώ αξιολογότατο. Στα υπόλοιπα πάντως γενικά με βρίσκεται σύμφωνο. Στο κομμάτι των επιλογών σας περίμενα να βρω το «τόπε τόπε ο παπαγάλος» (αστειεύομαι) και όχι το «θεώρημα»: αλήθεια πως σας φαίνεται; Στα μουσικά σας έχασα, ως συνήθως τα πράγματα που ακούτε είναι λίγο εκτός της περπατημένης: αναμένω σχολιασμό για μουσική (φαντάζομαι με winamp αναφέρεστε στο πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε για την ακρόαση) και πιο συγκεκριμένα για τους Glasvegas του οποίους για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ακούσει, φιλικά,

Σχολιάστε

