Οι 25 καλύτερες ταινίες του 2008

Αν υπάρχει κάποιος στην Ελλάδα που τη γνώμη του εκτιμώ κινηματογραφικά και μουσικά όσο κανενός άλλου είναι ο Γιάννης Πετρίδης. Μεγάλωσα ακούγοντας τις εκπομπές του, με βοήθησε να ανακαλύψω πάρα πολλά πράγματα και παραμένει ο σημαντικότερες ραδιοφωνικός παραγωγός με διαφορά. Το ότι είναι ο μόνος Έλληνας που (απ’ όσο ξέρω) ψηφίζει για το Oscars, δίνει μεγαλύτερο ακόμη ενδιαφέρον στην παρακάτω λίστα του με τις καλύτερες ταινίες & σειρές του 2008. 

1

ΟΙ 25 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ 2008

1 DARK KNIGHT-Christopher Nolan

2 MILK-Gus Van Sant

3 SLUMDOG MILLIONAIRE-Danny Boyle

4 GOMORRAH-Matteo Garrone

5 FROST/NIXON-Ron Howard

6 THE WRESTLER-Darren Aronofsky

7 WALTZ WITH BASHIR-Ari Folman

8 HAPPY-GO-LUCKY-Mike Leigh

9 THE CURIOUS CASE OF BENJAMIN BUTTON-David Fincher

10 REVOLUTIONARY ROAD-Sam Mendes

11 THE READER-Stephen Daldry

12 BURN AFTER READING-Coen Brothers

13 DOUBT-John Partrick Shanley

14 RACHEL GETTING MARRIED-Jonathan Demme

15 WALL-E-Andrew Stanton

16 THE CLASS-Laurent Cantet

17 IN BRUGES-Martin McDonagh

18 GRAN TORINO-Clint Eastwood

19 IL DIVO-Paolo Sorrentino

20 VICKY CRISTINA BARCELONA-Woody Allen

21 THE VISITOR-Tom McCarthy

22 HUNGER-Steve McQueen

23 TROPIC THUNDER-Ben Stiller

24 CHE-Steven Soderbergh

25 MAN ON WIRE-James Marsh

 

 

2

T.V.

1 MAD MEN

2 DEXTER

3 BOSTON LEGAL

4 30 ROCK

5 WEEDS

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο Γιάννης Πετρίδης επιλέγει τις καλύτερες ταινίες του 2009
Γιάννης Πετρίδης: ένας υπέροχος άνθρωπος

5 responses to “Οι 25 καλύτερες ταινίες του 2008

  1. Καλημέρα,

    από τις ταινίες που αναφέρει η λίστα έχω δει μόνο δύο. Το «in bruge» που ήταν μια πικρή κωμωδία που μου άρεσε αλλά δεν ξέρω αν θα τις έβαζα μέσα στις καλύτερες του 2008 και αυτή του Γουντι Αλεν που κατά τη γνώμη μου έχει κάνει και πολύ καλύτερες. Απορώ πως η Πηνέλοπη Κρουζ είναι υποψήφια για οσκαρ. Πιο λογικό θα μου φαινόταν αν υποψήφια ηταν η Ρεμπέκα Χολ. Από τις σειρες έχω δει κάποια επεισόδια από τρεις από αυτές. το «mad men», το «30 rock» και το «weed». Συμπαθητικά.

  2. Αγαπητή Κάλη,
    Πάντα ποταμός 🙂 Συμφωνώ με τα σχόλιά σας: η Πηνέλοπη Κρουζ όπως επίσης και ο Γούντυ Άλλεν έχουν κάνει καλύτερες ταινίες από το «Vicky Christina Barcelona», ειδικά ο Άλλεν με το ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ «Matchpoint» ίσως την καλύτερα ταινία της τελευταίας 10ετίας, η οποία επίσης δεν πήρε το Oskar καλύτερης ταινίας όπως όφειλε. Προσωπικά δεν έχω δει αρκετές ταινίες από τη λίστα, οπότε το επόμενο βήμα είναι να πάω κανένα σινεμά επίσης, φιλικά,

  3. Αγαπητέ Belbo,

    το «Match point» το θεωρώ και εγω από τις καλύτερες ταινίες του Γουντι Αλεν ή την καλύτερη ταινία που έχει γυρίσει με πρωταγωνίστρια τη Γιοχανσον, μια και με την ηθοποιό αυτή έχει γυρίσει τις περισσότερες που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια αν όχι όλες. Ευτυχώς την επόμενη ταινία που ετοιμάζει θα τη γυρίσει με πρωταγωνίστρια μια άλλη, της οποίας το όνομα δεν θυμάμαι τώρα, επίσης νεαρη και πολά υποσχόμενη ηθοποιό και μάλιστα με αυτή την ταινία του εγκαταλείπει την Ευρώπη και επιστρέφει και πάλι στην Αμερική .

  4. Μόνο το 3 και το 23 έχω δει από τις ταινίες (Slumdog Millionaire και Tropic Thunder) και από τα τηλεοπτικά μόνο 1-2 επεισόδια του Boston Legal. Έχω μείνει πολύ πίσω μάλλον…

  5. Σοφία,

    Ευκαιρία να τα δεις σε DVD (κι εγώ αυτό κάνω γιατί κι εγώ έχω μείνει πίσω). Η φετεινή είχε αρκετές ωραίες ταινίες: mainstream ταινίες με βάθος («Dark Knight»), αλλά και αρκετές πολύ καλές ανεξάρτητες παραγωγές που άγγιξαν το ευρύ κοινό, φιλικά,

Σχολιάστε

