Η Λυρική Σκηνή χρειάζεται τη βοήθειά μας!

els

Ένας ιστορικός οργανισμός που περνάει δύσκολες ημέρες χρειάζεται τη βοήθειά μας για να μπορέσει να ορθοποδήσει. Ας μην την αρνηθούμε, ειδικά όταν αυτό σημαίνει ότι θα δούμε και μια ωραία παράσταση.

Δεν είναι εύκολα τα πράγματα για το Μουσικό Θέατρο της πόλης μας: τα προβλήματα πολλά και συσσωρευμένα εδώ και χρόνια έκαναν τη Λυρική Σκηνή έναν οργανισμό που παραπαίει. Το κοινό για τις παραστάσεις της περιορισμένο, το θέατρο παλιό, ένα ιστορικό θέατρο της Αθήνας παρακμάζων. Και μέσα σε όλα αυτά έρχεται η εισβολή περιθωριακών στοιχείων (πριν από 10 περίπου ημέρες) που οδηγεί στην ακύρωση της Ζιζέλ του μπαλέτου πάνω στο οποίο είχε ποντάρει πολλά η Λυρική (επανάληψη της επιτυχημένης περσινής παράστασης). Διαβάστε το καίριο σχόλιο για την εισβολή «Λυρική σκηνή, η ομηρία της λογικής» του Νίκου Βατόπουλου από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

ziz

Το πρόβλημα λύθηκε χθες μετά την αντίδραση διοίκησης και εργαζομένων και πλέον η Ζιζέλ πηγαίνει για νέα πρεμιέρα. Αξίζει λοιπόν όλοι να στηρίξουμε την Εθνική Λυρική Σκηνή σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Όλα αυτά βέβαια μέχρι να αποκτήσει τη μόνιμη στέγη της στο νέο κτήριο Όπερας στο Φάληρο που μόλις ανακοινώθηκε. Το πρόγραμμα εκδηλώσεων για το επόμενο διάστημα έχει ως εξής:

Ζιζέλ (Μπαλέτο) 07.02.09 – 15.02.09 (νέες ημερομηνίες θα ανακοινωθούν σύντομα)
Ρούσαλκα 06.03.09 – 15.03.09 ΘΕΑΤΡΟ ΟΛΥΜΠΙΑ Όπερα
Παλιάτσοι 20.03.09 – 24.03.09 ΘΕΑΤΡΟ ΟΛΥΜΠΙΑ Όπερα
Συρανό & Ρωξάνη 05.04.09 – 11.04.09 ΘΕΑΤΡΟ ΟΛΥΜΠΙΑ Όπερα
Οι πουριτανοί 24.04.09 – 30.04.09 (στο Μέγαρο Μουσικής) 
Αΐντα χώρος και ημερομηνίες θα ανακοινωθούν

Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα της Λυρικής Σκηνής. Επίσης διαβάστε για το νέο κτήριο της Όπερας στο Φάληρο που μόλις ανακοινώθηκε.

Όλοι στη Ζιζέλ λοιπόν!

Belbo

Advertisements

13 responses to “Η Λυρική Σκηνή χρειάζεται τη βοήθειά μας!

  1. Γειά σου Belbo. Τώρα σε ανακάλυψα και με χαρά βλέπω ότι σε ενδιαφέρουν τα της τέχνης στη πόλη μας. Όσον αφορά για την εθνική λυρική σκηνή νομίζω πως όσο και να παρακολουθούμε τις παραγωγές της τα πράγματα δεν αλλάζουν γιαυτήν. Όχι ότι συμφωνώ με την κατάληψη της αλλά καιρός είναι να γίνει κάτι με αυτό το θέμα.

  2. Αγαπητέ Κυζίκο,

    Ελπίζω να τα λέμε συχνά γιατί βλέπω ότι τα ίδια πράγματα σας ενδιαφέρουν κι εσάς! Για τη Λυρική Σκηνή τι να πει κανένας: κακές επιλογές (από κακές διοικήσεις) έχουν φέρει αυτό τον οργανισμό στην άσχημη κατάσταση που βρίσκεται σήμερα, πραγματικά κρίμα, φιλικά,

  3. den εχω και πολυ ενημερωση πανω στο θεμα
    αλλα καπου ειχα διαβασει παλαιοτερα οτι η Λυρικη μενει πισω στις επιχορηγησεις γιατι ολα τα κονδυλια τα αποροφα το Μεγαρο-Λαμπρακης……και δεν αφηνει τιποτα για τους αλλους….και χρονια τωρα η Λυρικη εχει προβλημα…
    αλλα δεν μπορω να πω κατι με σιγουρια….
    εσυ πες.

  4. Δεν έχω μπει ποτέ στη Λυρική Σκηνή. Κρίμα, ε; Φαίνεται πολύ όμορφο κτήριο. Θα ήθελα να δω την Αΐντα, είναι από τα πιο αγαπημένα μου έργα.

  5. Αγαπητό Αδέσπωρο,

    Ισχύει αυτό που λέτε σε μεγάλο βαθμό. Από εκεί και πέρα μια σειρά από κακές επιλογές των διοικήσεων έφερε τον οργανισμό στην κακή κατάσταση που βρίσκεται σήμερα. Είναι ενδεικτικό ότι πολλοί λίγοι διευθυντές έχουν αντέξει για πολύ εκειμέσα, κρίμα…

    Σοφία,
    Είναι παλιό κτήριο και όχι ιδιαίτερα καλά συντηρημένο (φθαρμένα υφάσματα κτλ). Έχει μια γοητεία όμως αυτό, θυμίζει έντονα παλιά θέατρα του Λονδίνου (πχ old vic) με εμένα προσωπικά μου αρέσουν πολύ, φιλικά,

  6. Οι αυτόκλητοι «απελευθερωτές της τέχνης» φαίνεται ότι ξέχασαν να την… απελευθερώσουν από τα υπαρκτά της προβλήματα. Πραγματικά δεν ήμουν ενήμερος για τις δυσκολίες στις οποίες αναφέρεσαι και τώρα αντιλαμβάνομαι πόσο μεγάλο κακό έκανε η κατάληψη. Πέρα από προσβολή στη λογική και στην δημοκρατία, οι καταληψίες δημιούργησαν και προβλήματα βιωσιμότητας στην ΕΛΣ. Το παράδοξο της υπόθεσης: ήθελαν να την «απελευθερώσουν», αλλα φευ…

  7. Δημήτρη,

    Αναφέρω επιγραμματικά: μεγάλα οικονομικά προβλήματα, η Λυρική είναι ένας οργανισμός ο οποίος έχει περίπου διπλάσιο προσωπικό από όσο χρειάζεται και ένα μεγάλο ποσοστό αυτού έχει προσληφθεί για άλλες θέσεις. Τα τελευταία χρόνια τα πράγματα προσπάθησε να αλλάξει ο Στέφανος Λαζαρίδης ο οποίος είναι διεθνώς αναγνωρισμένος στο χώρο και ήρθε με πολύ όρεξη να κάνει πράγματα. Οι αντιδράσεις που συνάντησε ήταν μεγάλες: για παράδειγμα όταν αποφάσισε να διοργανώσει ακροάσεις από διεθνή επιτροπή για τους καλλιτέχνες της Λυρικής, κάτι πολύ συνηθισμένο στο εξωτερικό. Πέτυχε πράγματα αλλά παραιτήθηκε μέσα σε 2 χρόνια πρόπερσι.

    Παρ’ όλα αυτά το μεγαλύτερο πρόβλημα της Λυρικής ήταν πάντα το κτήριο το οποίο και ακατάλληλο ήταν αλλά επίσης και νοικιασμένο, με μάλιστα εξαιρετικά υψηλό ενοίκιο. Γι’ αυτό και έλπίζω ότι η ανακοίνωση του νέου κτηρίου θα δώσει νέα πνοή στη Λυρική, αλλά ίσως να πρέπει να αλλάξουν και άλλα πράγματα τελικά. Η κατάληψη μόνο παραπάνω απαξίωση έφερε φυσικά, φιλικά,

  8. το τι συμβαινει με τη διαχειρηση της ε.λ.σ. μπορουν να το πουν αυτοι που ασχολουνται με τη διοικηση της…
    εμεις παντως μαθαμε πολλα απο τους ανωνυμους εργαζομενους που βρεθηκαν στις συνελευσεις της καταληψης και μας ενημερωσαν για τα κονδυλια που τρωγωνται, για τον συνδικαλισμο που καπελωνει για την (ξ)αποστολη της σε καινουρια στεγη που εξυπηρετει … και την κακη ακουστικη της…
    Προς θεου(?) ομως! δεν φταιει και η καταληψη που εγινε απο «περιθωριακα στοιχεια» (σαν του λογου μου και σαν αλλους περιπου 3.000 ατομα που περασαν τις 9 μερες και πηραμε μερος σε σεμιναρια,συζητησεις, αυτοσχεδιασμους, μουσικα jamms.. κ.α.) που το μονο που ηθελε και θελαμε ειναι πολιτισμο στην πραξη, εδω και τωρα.

    νομιζω πως για μια φορα , η λυρικη, εκανε πραξη την δημιουργια πολιτισμου , τις μερες τις καταληψης της. και αυτο επεδιωκε κιολας. Την δημιουργια! την συν-δημιουργια.
    οσες φορες και να εχω παει στην Λυρικη, αυτο που βιωσα τις μερες τις καταληψης, δε θα μπορεσω καν να το συγκρινω!

    ο οικονομικος νεοφιλελευθερισμος δε μπορει να αφησει ανεπιρεαστη την τεχνη. ο καπιταλισμος, δε μπορει να μην στριμωξει εναν ασταθη οργανισμο οπως η διαβρωμενη Λυρικη.

    ναι να την στηριξουμε! ομως ας σκεφτουμε τι -ή μαλλον ποιοι , ειναι αυτοι που θα στηριχτουν απο αυτο. ε, κυριοι κονδυλιοφαγοι, ε, αγαπημενα κοινωτικα πλαισια στηριξης που αλλιως δε θα μπειτε στις τσεπες των αφενταδων? και για ποιο λογο αξιολογοι ανθρωποι δεν αντεχουν και παραιτουνται…

    οι 3 μερες λιγοτερη Ζιζελ, δε ειναι ουτε κατα διανοια λογος σχετικος με τα στραβα της ε.λ.σ.

    και οσον αφορα την απελευθερωση, εγω που ειχα την τυχη να βρεθω στην ε.λ.σ. τις ελευθερες μερες της. Ενιωσα ελευθερια. εκφρασης(οχι μονο λογου) , συζητησης, συνδημιουργιας… κατι τελος παντων σκιρτησε μεσα μου και μεσα σε πολλους αλλους. οποτε, ναι. καποιοι απελευθερωθηκαμε, εστω και για λιγες ωρες!
    και ευχαριστω πολυ που εγινε! κιας χαθηκαν 3 μερες απτη Ζιζελ…

  9. Αγαπητέ κύριε,

    Εσείς μπορεί να νιώσατε «ελευθερία έκφρασης» κατασκηνώνοντας μέσα στη Λυρική και εκβιάζοντας ένα ολόκληρο οργανισμό, αλλά εργαζόμενοι και κοινό δεν το αισθάνθηκε καθόλου. Με ποιο ακριβώς δικαίωμα το κάνατε αυτό; με ποιο δικαίωμα ακυρώσατε μια πρεμιέρα; Και ποια δημιουργία πολιτισμού ακριβώς κάνατε; με το να περιφέρεται ένα ταλαίπωρο πανό με παρωχημένα τσιτάτα και να βγαίνετε στην Ακαδημίας (κρυφοκοιτώντας για την αστυνομία), το βλέπετε σαν δημιουργία εσείς;

    Προφανώς και μιλάμε για περιθωριακά στοιχεία με φασιστική λογική που με καθαρή βία (δε σας κάλεσε κανένας εκεί και κανένας επίσης δε σας ήθελε: διαβάσατε την ανακοίνωση των εργαζομένων), μπήκατε και κατασκηνώσατε και με την υφέρπουσα απειλή της καταστροφής εκβιάζατε τα μηνύματά σας. Αν έχετε πρόταση πολιτισμού (εδώ γελάνε), ανεβάστε μια παράσταση για να δούμε το ταλέντο σας, αλλά αφήστε τουλάχιστον αυτούς που έχουν κάτι να πουν να το κάνουν.

    Προσωπικά πιστεύω ότι πρόκειται για πράξη του απλού ποινικού δικαίου στην οποία πρέπει να επεμβαίνει αυτεπάγγελτα ο εισαγγελέας, τίποτα παραπάνω και ελπίζω σύντομα να αρχίσουμε να λειτουργούμε σαν δυτικοευρωπαϊκή δημοκρατία και όχι σαν μπανανία που επιτρέπει στον κάθε ένα να κάνει ότι γουστάρει χωρίς κυρώσεις.

  10. 1)ειμαι και εγω το κοινο της λυρικης. Πολλοι εργαζομενοι συμβαλαν στο εγχειρημα οχι μονο με την παρουσια τους αλλα ενεργα.

    «Με ποιο ακριβώς δικαίωμα το κάνατε αυτό»

    2)το δικαιωμα α)των φορων μου β)της ενδειξη της διαμαρτυριας μου απεναντι σενα αυθαιρετο κρατος και ενα ανυπαρκτο πνευματικο επιπεδο μιας πλειοψηφιας της
    κοινωνιας που αβουλα και αστοχαστα μεσα απο τον καναπε του και τη φουσκα του ατομικιστικου τροπου σκεψης του, επικροτει τις κρατικες μεθοδευσεις πληρους ξεπουληματος του τοπου μου. ουσιαστικα με το δικαιωμα προασπισης της δημοκρατιας εναντι στην αποχαυνωση της καταναλωσης και του μαρκετινγκ. προασπιση δηλαδη του ανθρωπου-πολιτη ως προς τον ανθρωπο-καταναλωτη.
    οσο για την πρεμιερα, μακαρι να μην ειχε ακυρωθει και να ειχε τελειωσει 2 μερες νωριτερα η καταληψη , ωστε ολοι να ταν ευχαριστημενοι.

    «Και ποια δημιουργία πολιτισμού ακριβώς κάνατε;»

    3)για τη δημιουργια πολιτισμου, ειναι δυσκολο να εξηγησω μιας που επρεπε καποιος να βρεθει εκει για να καταλαβει. επιγραμματικα θα αναφερθω για αυτον τον πολιτισμο μεσα απο τις δρασεις που λαβαν χωρα:
    σεμιναρια (ορθοφωνιας, χορου, θεατρικο παιχνιδι, τανγκο, ακροβατικων, διαλογισμου, μασαζ), μαθηματα (ιστορια της τεχνης,νιντζιτσου, stencil, tai chi, εικαστικο εργαστηρι), θεματικες συζητησεις με μεσο ορο
    80 ατομων («φιλοσοφια,τεχνη,επανασταση» ,
    «καλλιτεχνης,εργατης της τεχνης, ή κατι αλλο» , «αυτοοργανωση στις τοπικες κοινωνιες»), προβολες (ενημερωτικα-επιμορφωτικα ντοκιμαντερ, μηκρου μηκους
    ταινιες) συναυλιες (παραδοσιακη μουσικη με αυθορμιτο χορο, συγχρονη μουσικη συγκροτηματος, αυθορμιτο jamm με πολλους ετεροκλητους οργανοπαιχτες[πανδεσια]) και
    βεβαια, ανοιχτη γενικη συνελευση οπου οποιος ηθελε εφερε λογο , σκεψεις , προτασεις.
    Αυτα απλα επιγραμματικα…
    Και ολα αυτα στη βαση της αλληλομαθησης, της αυτοοργανωσης και χωρις αντιτιμο περα της κοινης δημιουργιας και της ανθρωπινης επαφης που ειναι οτι πολυτιμοτερο.

    αυτο που ειδατε εσεις (παροχυμενα τσιτατα, και κρυφοκοιταγμα αστυνομιας…) ειναι λογικο να το νομισατε ως ολο οσο συνεβει, διοτι προφανως δε μπηκατε μεσα να δειτε και να συμμετασχετε.
    Η αληθεια ειναι οτι οντως, ανθρωποι πιο ελευθεριακοι στις αντιληψεις τους περι δημοκρατιας, τινουν απο την εξουσια να περιθωριοπιουνται μιας που δε μπορουν να καθοδηγηθουν απο τις κυριαρχες «νορμες». οποτε ναι θα τον δεχθω τον ορισμο ως περιθωριακος… ελπιζω να ερθουμε βεβαια ολοι σαυτο το περιθωριο, μπας μετακυλισει το τωρινο κυριαρχο σε «περιθωριο» οπως ηθικα πιστευω του αξιζει.
    «δε σας κάλεσε κανένας εκεί »
    4) μας καλεσε η συνειδηση μας να δηλωσουμε -χωρις να μας πνιξουν στα χημικα- την αντιθεση μας σε πολλα που μας προσβαλουν τη νοημοσυνη μας και την ανθρωπινη αξιοπρεπεια.Το πολιτισμικο μας επιπεδο δηλαδη.

    «διαβάσατε την ανακοίνωση των εργαζομένων»

    5) δεν διαβασαμε μονο την ανακοινωση των εργαζομενων-πουλημενου συνδικατου τους.Αλλα κυριως, συζητησαμε μαζι τους θεματα που ποτε δεν ειχαν θιχτει στο παρελθον σε ανοιχτες συνελευσεις. θεματα που ποτε κανεις δε θα ακουσει απο τους οργανωμενους οργανισμους εργαζομενων.

    6)υφέρπουσα απειλή της καταστροφής? ποιος απειλησε υφερπως?

    «Αν έχετε πρόταση πολιτισμού»

    7) η προταση πολιτισμου συνδιαμορφωθηκε.Μπηκαν καινουριες αξιες στο προσκηνιο απο το γνωστο μοντελο θεατης-θεαμα. οποτε η προταση σας για παρασταση ειναι αστοχη για το πλαισιο στο οποιο εδρασε η καταληψη της λυρικης. Το ταλεντο μας δεν ειναι για να το μοστραρουμε, αλλα για να μας αγαλιαζει και να μας κανει χαρουμενους που το εξασκουμε και το ανακαλυπτουμε.

    8)οντως προκειται ΚΑΙ για πραξη απλου ποινικου δικαιου. οπως και η ζιμενς, και το βατοπεδι, και ο βιτριολισμος, και , και ,και ,και…. εως και οι αναξιοκρατικοι τροποι προσληψης και διαχειρησης των πορων της χωρας!

    τελος, μιας που τοσο υπερμαχεστε της λυρικης, ειναι καιρος να διερωτηθειτε, γιατι τοσες μερες, κανεις επισημος φορεας της λυρικης, δεν ηρθε να ζητησει να ληξει η καταληψη… μηπως γιατι -δημοσιουπαλληλοι
    οντες- τους βολευε κιολας? Η καταληψη εληξε απο αποφαση της διαχειρηστικης επειδη ειχαν κουραστει να προσεχουν το χωρο! για τετοιο πολιτισμο μιλαμε!

    τίποτα παραπάνω και ελπίζω σύντομα να αρχίσουμε να λειτουργούμε σαν δημοκρατία και όχι σαν μπανανία που επιτρέπει στον κάθε βουλευτη-αστυνομικο-παπα-δικαστικο-τηλεπαρουσιαστη να κάνει ότι γουστάρει χωρίς κυρώσεις.

    με εκτιμηση. και χωρις ειρωνικα γελια!

  11. Αγαπητέ Κύριε, πολύ επιγραμματικά:

    – Οι εργαζόμενοι της Λυρικής έδωσαν την απάντησή τους με την γεμάτη αγανάκτηση ανακοίνωσή τους – είναι ξεκάθαρο πόσο θέλανε να φύγετε από το θέατρό τους, όσο πιο άμεσα γίνεται. Είναι επίσης φανερό πόσο ΔΕΝ περίμεναν εσάς για να τους λύσετε τα προβλήματα.

    – Γράφετε ότι το δικαίωμα για την απαράδεκτα πράξη σας το πείρατε απέναντι «μιας πλειοψηφιας της
    κοινωνιας που αβουλα και αστοχαστα μεσα απο τον καναπε του και τη φουσκα του ατομικιστικου τροπου σκεψης του επικροτει τις κρατικες μεθοδευσεις πληρους ξεπουληματος του τοπου μου»
    Ποιος ακριβώς σας δίνει το δικαίωμα όχι μόνο να κρίνετε με τον πιο άσχημο τρόπο αλλά να προσπαθείτε να επιβάλετε εσείς στον κόσμο τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνει; Κανένας δεν σας έχει εκχωρίσει δικαιώματα για να αποφασίζετε γι’ αυτόν: έχετε καταλάβει ότι ζούμε σε δημοκρατία; Έχετε καταλάβει ότι τα λόγια σας είναι ο ορισμός του φασισμού;

    – Για τις «δράσεις πολιτισμού» που υποστηρίζετε ότι έγιναν, αν πραγματικά αυτός ήταν ο στόχος σας μπορούσατε (και μπορείτε ακόμη) να τις κάνετε σε οποιοδήποτε άλλο χώρο θέλατε, χωρίς να εμποδίζετε καλλιτέχνες του Λυρικού Θεάτρου της χώρας να κάνουν τις πρόβες τους (το είδαμε κι αυτό!) και να ακυρώσετε μια ολόκληρη πρεμιέρα με τις φασιστικές λογικές σας. Αλλά είναι φανερό ότι στόχος ήταν το μπάχαλο και τίποτε άλλο, πολύ απλά γιατί αν δεν κάνατε την κατάληψη κανείς δεν θα ασχολείτο μαζί σας.

    – «Απειλή της καταστροφής»: και φυσικά αυτό είναι στην καρδιά του εγχειρήματός σας. Αν δεν υπήρχε η σύνδεση με το περιθώριο και τους μπαχαλάκηδες («όλα τα σπάω, όλα τα καίω») «επαναστάτες», θα είχε κληθεί η αστυνομία και θα είχατε απομακρυνθεί άμεσα από το χώρο του Θεάτρου. Αλλά βέβαια ποια διοίκηση τολμάει να κάνει κάτι τέτοιο όταν υπάρχει η απειλή της καταστροφής; Είναι ο ίδιος λόγος που ανέχθηκαν την παρουσία σας στα περισσότερα θέατρα που περιφερθήκατε, αλλά η υπομονή αγαπητέ μου έχει και τα όριά της.

  12. έχω ξαναπεί πως πρέπει να προσέχουμε όταν χρησιμοποιούμε τους όρους «φασισμός», «φασιστικό» κ.λ.π.
    Φασισμός είναι λοιπόν ότι δεν συμφωνεί με την κυρίαρχη ιδεολογία; Γιατί κατά μια άλλη δική σου εκδοχή, φασισμός είναι όταν επιβάλουμε την άποψή μας με τη βία. Βία είναι το ξύλο; Οι φωνές; Οι διαδηλώσεις που κλείνουν τους δρόμους; Οι καταλήψεις; Όλα τα παραπάνω;
    Με αυτή τη λογική, ας μένουμε καλύτερα σπίτια μας, στους καναπέδες μας και ας στέλνουμε υπομνήματα για τις διαφωνίες μας σε «αρμόδιους» και «αναρμόδιους», ας ψηφίζουμε ελεύθερα και κάθε 4 (λέμε τώρα) χρόνια κι όλα καλά!
    Θα σε στεναχωρήσω αγαπητέ μου Belbo, αλλά αυτό δεν είναι δημοκρατία. Στη δημοκρατία η πλειοψηφία δεν αφανίζει την μειοψηφία, την σέβεται και την αφήνει να ακουστεί. Αλλά εδώ, εκτός ότι χάσαμε το μέτρημα και δεν γνωρίζουμε και επακριβώς ποια είναι η μειοψηφία και ποια η πλειοψηφία, κάποιοι εξαφανίζουν, λοιδορούν και συκοφαντούν το διαφορετικό. Και αυτό είναι πολύ επικίνδυνο, πάρα πολύ.
    Και όπως, σωστά, επισημαίνει ο Fakilas στο σημείο 8 οντως προκειται ΚΑΙ για πραξη απλου ποινικου δικαιου. οπως και η ζιμενς, και το βατοπεδι, και ο βιτριολισμος, και , και ,και ,και…. εως και οι αναξιοκρατικοι τροποι προσληψης και διαχειρησης των πορων της χωρας!
    Για αυτά, θα κάνουμε θέμα ή μιας και τα κάνουν κάποιοι που έχουν την εκάστοτε «πλειοψηφία» με το μέρος τους (λέμε τώρα) επιτρέπεται να τα κάνουν και είμαστε εμείς οι «φασίστες» που θα κάνουμε κατάληψη σε κάποιο δημόσιο κτίριο για να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα;
    Και όντως, η υπομονή έχει και τα όριά της!

  13. Αγαπητή,

    Όπως σου έγραψα και αλλού τα πράγματα είναι απλά και καλό είναι να μην τα μπλέκουμε, λέω και πάλι:

    ΦΑΣΙΣΜΟΣ: Επιβολή της άποψης κάποιου διά της βίας.

    Άρα: είναι φανερό ότι οι διαδηλώσεις ΔΕΝ είναι φασιστική πρακτική γιατί δεν χρησιμοποιεί βία. Είπα πουθενά ότι δεν πρέπει να διαφωνούμε με την κυρίαρχη ιδεολογία και δεν το θυμάμαι; Αυτή είναι η ουσία της δημοκρατίας μας, είναι ζητούμενο αγαπητή – θυμηθείτε δε ζούμε σε καμιά μπανανία που δεν υπάρχει ελευθερία της έκφρασης – ευτυχώς!

    Με την ίδια συλογιστική όμως, όταν εισβάλεις στο σπίτι κάποιου (Λυρική), δεν αφήνεις τους κατοίκους-καλλιτέχνες να κάνουν πρόβες και ακυρώνεις μια πρεμιέρα, τότε είσαι φασίστας και πρέπει η κοινωνία άμεσα να αντιδράσει! Δεν μπορούμε να καθόμαστε και να παρακολουθούμε μια ομάδα περιθωριακών να μας κάνουν διάλεξη για το πως πρέπει να είμαστε (διαβάστε τα σχόλια παραπάνω για να καταλάβετε τι εννοώ περί φασιστικής λογικής), να κρατούν όμηρο το Λυρικό Θέατρο της χώρας, κι εμείς να κοιτάμε!

    Όπως γράφω και παραπάνω και δεδομένου του φόβου των διοικήσεων για καταστροφές, φωτιές και λοιπά «πολιτιστικά δρώμενα» θα πρέπει σε κάθε τέτοια περίπτωση να κινείται αυτεπάγγελτα ο εισαγγελέας. Νομίζω ότι όλοι πρέπει να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση και για την ακρίβεια προτείνω μια συλλογική επιστολή σε εφημερίδες και ΜΜΕ για το θέμα.

    φιλικά,

    Belbo
    Υ.Γ. Δεν σχολιάζω βέβαια τα περί Siemens, κτλ, είναι αυτό που λέμε στην καθομιλουμένη «άσχετο» με το θέμα που συζητάμε – προφανώς και είναι καταδικαστέα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s