Το Fame γίνεται ταινία

Το παραδέχομαι! Έχω αδυναμία στις σειρές της δεκαετίας του ’80 με τις οποίες μεγάλωσα, ακόμη κι αν σήμερα θα το έβρισκα δύσκολο να τις ξαναπαρακολουθήσω. Το Fame είναι μια τέτοια περίπτωση: μια σειρά που άφησε το σημάδι της στην ποπ κουλτούρα της δεκαετίας του ’80 και που γυρίζεται και πάλι σαν ταινία. Μου ακούγεται καλό και συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλια της Σάντυ Τσαντάκη από την καθημερινή, που παραδέχεται δημόσια τις εμμονές της με τη σειρά εδώ.

5 responses to “Το Fame γίνεται ταινία

  1. Κι εμένα μου άρεσε πολύ το Fame! Αθάτες εποχές, θυμάμαι στην ΣΤ Δημοτικού το ομώνυμο τραγούδι το χορεύαμε ασταμάτητα 🙂

  2. Ελπίζω να θυμηθούμε και άλλες αγαπημένες σειρές (κυρίως του BBC) όπως «Brideshead Revisited» «Dutchess»
    και υπεράνω όλων το «Moonlighting»

  3. όχι μόνο μου άρεσε αλλά τρελαινόμουν για χορό!
    εδώ πάει ένα γιουπιιιιιιιιι!!!!!!!!!

  4. Σοφία,
    Όλοι μ’ αυτό μεγαλώσαμε,

    Δικαιόπολις,
    Συμφωνώ, ειδικά για το Moonlighting (βλέπω αυτή την εποχή σε dvd τη σειρά και πάλι)

    glayki,
    indeed my dear!

  5. Το έβλεπα κι εγώ, θυμάμαι, τα απογεύματα της Κυριακής. Κυρίως εξαιτίας της ξαδέρφης μου, που είναι 8-9 χρόνια μεγαλύτερη. Αλλά μετά άρεσε κι εμένα…

    Το Moonlighting (όπως οι φίλοι θα ξέρουν) είναι και δική μου μεγάλη αδυναμία.

Σχολιάστε

