Μεγάλη κοροϊδία ο Μάλκοβιτς τελικά!

Λοιπόν στενοχωριέμαι πραγματικά που είχα προτείνει την παράσταση, γιατί το θεατρικό του Μάλκοβιτς με την "Αττική Πολιτιστική Εταιρία" (ωραίο πομπώδες όνομα) αποδείχθηκε μεγάλη κοροϊδία! Πρώτα απ’ όλα ήταν μια μετριότατη παράσταση, με τους περισσότερους θεατές να φεύγουν απογοητευμένοι με αυτό που είδαν. Πιο ενοχλητικές όμως είναι οι τιμές οι οποίες ζητήθηκαν: σε περίοδο κρίσης είναι δυνατόν κάποιος να ζητάει 150 ευρώ για μια δίωρη παράσταση; Ακόμη περισσότερο η σύγκριση με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες δείχνει ότι κάποιοι "αετονύχηδες" προσπάθησαν στη χώρα μας να βγάλουν γρήγορο χρήμα. Το έψαξα λίγο και ένα email που έφτασε στα χέρια μου μιλάει για τιμές στο 50% ή και χαμηλότερα από τις Ελληνικές, δείτε:

ΤΙΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΖΩΝΗ Α: 150 €
ΖΩΝΗ Β: 120 €
ΖΩΝΗ Γ: 100 €
ΖΩΝΗ Δ: 85 €
ΖΩΝΗ Ε – ΘΕΩΡΕΙΟ: ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ
ΖΩΝΗ ΣΤ: ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ

ΤΙΜΕΣ ΒΕΛΓΙΟΥ (BEAUX ARTS)

€ 65: catégorie I
€ 45: catégorie II
€ 35: catégorie III
€ 20: catégorie IV

ΤΙΜΕΣ ΠΑΡΙΣΙΟΥ (OPERA)

Prix des places
7€, 10€, 20€, 22€, 40€, 49€

ΤΙΜΕΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ (Bilbao, Teatro Arriaga)

From €10 to €45

Με αυτά

Έψαξα λίγο τους διοργανωτές και συνειδητοποίησα ότι αυτό είναι το μοντέλο τους: μεγάλα ονόματα (Οτέϊγ, τελευταία έφεραν και τον Μπέρκοφ), μέτριες παραστάσεις, πολύ διαφήμιση και εξωφρενικές τιμές. Το μόνο που μπορώ να προτείνω είναι μποϊκοτάζ στις παραστάσεις τους! Σε μια περίοδο που η Γουίτνευ Χιούστον δίνει συναυλίες στο Λονδίνο με 20 και 30 ευρώ δεν μπορεί ο κάθε εξυπνάκιας να προσπαθεί να βγάλει χρήματα από το πάθος κάποιων ανθρώπων για την τέχνη!

Advertisements

5 responses to “Μεγάλη κοροϊδία ο Μάλκοβιτς τελικά!

  1. Συμφωνώ και επαυξάνω. Είναι πολύ εκνευριστικό το γεγονός ότι δε σέβονται τον θεατή και κάνουν αρπαχτές σε «επαρχιακές» πρωτεύουσες με εξωφρενικές τιμές. Ας τους τιμωρήσουμε με την αποχή μας.

  2. Mε τον Οτέϊγ την είχα πατήσει κι εγώ,μολονότι εδώ και χρόνια είμαι πολύ προσεχτική στις παραστάσεις που παρακολουθώ,γιατί έχω επίγνωση ακριβώς αυτό που προαναφέρατε,ότι δηλαδή πρόκειται για ΄΄αρπαχτές΄΄…Βέβαια,ελοχεύει πάντα ο κίνδυνος,η προκατάλειψη για ένα ηχηρό όνομα,να σου στερήσει τη χαρά να δεις μια πραγματικά καλή παράσταση…

  3. Πριν από πολλά χρόνια την είχα πατήσει κι εγώ με τον Alan Bates στη Θεσσαλονίκη….. Να κάνουμε σύλλογο εξαπατηθέντων θεατών !

  4. Μεγάλα ξένα ονόματα θεάτρου/κινηματογράφου = φοροφυγάδες θεατές, φοροφυγάδες διοργανωτές. Αυτό έχει δείξει η εμπειρία ξεκινώντας από την παράσταση με τον Μισέλ Πικολί πριν 4-5 περίπου χρόνια. Κι ακόμα τότε το εισιτήριο δεν ήταν 150 ευρώ. Πολύ απλά, δεν ξαναπάμε!! Δεν ξέρω αν θα κάνουμε σύλλογο, αλλά αυτό που σίγουρα πρέπει να κάνουμε είναι μιας μέρας μποϊκοτάζ σε ό,τι πανάκριβα ψευτοκαλλιτεχνικό μας σερβίρουν οι γύπες της ευαισθησίας μας.

  5. Δεν με ενδιαφέρει να τη δω βέβαια αλλά η Ριάννα είναι στα 250 ευρώ 🙂

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s